Liga Światowa 2015 - Włochy - Brazylia (Rzym, Foro Italico - 19.06.2015)

Powrót bloga nie nastąpiłby pewnie jeszcze bardzo, bardzo długo gdyby nie fakt, że w mijający weekend wsiadłam w samolot i poleciałam obejrzeć wyjątkowy mecz Włochy - Brazylia w ramach Ligi Światowej.
W pierwszym momencie wydawało się, że wyjątkowy tylko ze względu na miejsce, z którym się odbywa.

Byłoby to jednak ogromne niedopowiedzenie, ponieważ Foro Italico urzekło mnie nie tylko jako kort tenisowy przerobiony na siatkarską arenę, ale przede wszystkim zostałam uwiedziona atmosferą i wspaniałym, sportowym widowiskiem pełnym emocji.

Przy okazji miałam okazję zwiedzić fragmencik Rzymu i nie mogę nie podzielić się kilkoma kadrami zatrzymanymi w czasie z tego pięknego, antycznego miejsca. Było wspaniale i pragnę tam wrócić jak najszybciej.
















Do tego kilka obrazków z meczu oraz włoski hymn nagrany GoPro Hero:











Nowszy post Starszy post