Tani Drift Invitational - 25.10.2014 - Tor Wyrazów

Jeszcze chyba nigdy nie opublikowałam galerii po wyjeździe tak szybko, jak tym razem. Albo ogarnianie galerii po wielu siatkarskich meczach nauczyło mnie już sprawnej pracy albo (i to jest ta bardziej prawdopodobna wersja) tak podobał mi się ten event, że chciałam natychmiast wrócić do zdjęć.

Muszę przyznać, że odrobinę żałuję opuszczenia Toru Wyrazów tak wcześnie. Następnym razem nie będę próbowała piec dwóch pieczeni na jednym ogniu, tylko dokonam konkretnego wyboru. Był to fantastyczny wyjazd z moimi przyjaciółmi, którzy dali się namówić na moje dziwne wymysły (w tym pobudkę o 4 rano). Coś zupełnie innego niż wszystkie wyjazdy związane z driftem do tej pory i muszę przyznać, że (jako event) z absolutnie wyjątkową atmosferą. 

Oby więcej takich, bo uśmiech przyklejał mi się do twarzy już od piątej rano.


















































Nowszy post Starszy post